ROOKAS :: Textura 2019 Closing (06.12.19) – UA
Українська English
Яким був початок твого знайомства з електронною музикою і, зокрема, техно культурою?
Це було десь наприкінці середньої школи, ідея отримати вінілову платівку підживлювалась цікавістю після відвідування місцевих техноподій, але і до того музика відігравала велику роль в моєму житті, мене завжди приваблювали звуки, але не був певен куди саме мене все це приведе. Знайомство з UR, Детройтом, Трезором та прослуховування таких ді-джеїв як Jeff Mills було певним переломним моментом, весь цей зв’язок Детройт/Берлін дійсно захопив і з того часу надихав мене.
Розкажи які продюсери зробили найбільший вплив на формування твоїх музичних смаків?
Багато натхнення закладалось Детройтом (UR команда, головним чином, Jeff Mills та Robert Hood), від того, що відбувалось в Європі протягом 90-х років (Tresor, Basic Channel / Chain Reaction, Downwards). Пізніше я відкрив таких артистів, як Donato Dozzy, Mike Parker і через них почав досліджувати глибоке техно.
Це лише невелика частина техно-впливу, але загалом імен надто багато. Ембіент – це зовсім інший вимір, який сформував мене з різних сторін, саме техно утворене іншими жанрами, навіть “оригінальне” техно, тому я вважаю, що важливо не застрягати в одних рамках.
А які лейбли та артисти для тебе найбільш актуальні на даний момент?
Anthony Linell (Abdulla Rashim) та вся група артистів NE, Samurai Horo та цілий новий піджанр, який вони започаткували, багато всього цікавого відбувається у всьому світі, але я не дуже женусь за останньою музикою. Вважаю, що музика з будь-якого часу може бути актуальною в будь-який період, позачасовість у музиці – це те, що я шукаю, і саме простір, момент і те, як ви взаємодієте з ними, формують для мене актуальність.
Стосовно твоєї промо групи DAI. Як вона створювалась, що за цим стоїть?
DAI започаткували у 2010 році, і тоді сцена ще не була там, де вона зараз, але ми бачили, що з’явилась можливість розвиватись і нарощувати сцену, зробивши свій внесок, ділячись музикою з людьми. Це був непростий, але корисний досвід, більшість артистів, яких ми привозили, виступали наживо, місцеві ж ді-джеї грали довші сети, візуальний аспект ночі був дуже важливим для нас. Це не завжди було просто техно, у нас були заходи, де був ембіент, нойс, колаборації з іншими промоутерами. Створювати місця, де можна загубитись у звуці та просто досліджувати музику, завжди було головною метою для нас.
Нещодавно ми зробили паузу щодо подій, оскільки тривалий час займались цим без особливого відпочинку на протязі майже 9 років, і я не знаю, куди саме це заведе нас далі, але відчуваємо, що потрібно зробити крок назад. Зараз я витрачаю більше часу та енергії на створення музики і вже запланував кілька релізів на лейблі Static Motion в найближчі кілька місяців.
Наскільки популярна музика техно в Вільнюсі та Литві?
Як і в багатьох куточках світу, техно зараз є скрізь, локальна сцена значно виросла, і повні клуби протягом ночі не є чимось незвичним. Завдяки цьому виникає безліч переваг і, на жаль, деяких недоліків, важче створювати події, більш орієнтовані на музику і певною мірою більш відкриті до того, який звук ви можете просувати. Наша сцена дуже активна з точки зору кількості подій та лайнапів, але не так вже й багато місць для івентів, оперативні витрати промоутерів високі і, в свою чергу, ризики зросли, тому часто вибір зупиняється на лайнапах, що не мають ризику.
Поділись які клуби, тусовки і фестивалі техно музики в Литві та зокрема Вільнюсі варті уваги?
Kablys – це місце, де ми проводимо наші події протягом останніх 5 років і основні техно-події сьогодні відбуваються там, є менші місцеві події, які проводяться протягом року, і ви можете отримати інші цікаві враження від команд організаторів Ghia та Isla.
Що знаєш про Львів?
Я вперше відкриватиму для себе Україну, і радий отримати таку можливість! Stanislav Tolkachev грав для нас два рази (2013, 2016), Svarog грав у Вільнюсі, з того що пригадується. В Україні відбувається багато цікавого, такі гучні події, як Cxema, колектив Rhythm Buro, Closer і, звичайно, події Textura у Львові. Цього року я також мав можливість грати разом з Karma Detalis у Мінську.
Українська English
Подакст від Rookas для Bassiani
Posted on: November 27, 2019, by : max