Joachim Spieth :: Textura #20 (26.10.18) – UA

21950768_1966635633547944_647185539080023395_o

Українська  English

21950768_1966635633547944_647185539080023395_o

Для тебе цей рік особливий – лейбл Affin, який ти заснував, відзначає 10-річчя. Розкажи, які, на твій погляд, були основні етапи розвитку лейблу за цей період, як він еволюціонував і які плани на майбутнє?
– На початку не було якогось всеохоплюючого плану, це задумувалось скоріше як платформа для друзів та талантів… З виходом сотого релізу Affin (і дистрибуційною угодою по вінілам після цього) все стало більш серйозно. В наступні роки лейбл сфокусувався на «тільки техно» форматі, і за певний час я почав зменшувати кількість артистів, що видаються на лейблі, щоб він набув своїх індивідуальних рис та мав впізнаване обличчя. Якщо коротко, лейбл постійно еволюціонує від початку. На майбутнє буду притримуватись своїх принципів і продовжувати…

https://affin.bandcamp.com/

Маючи теперішній досвід, які помилки ти врахував би 10 років тому, будуючи свій лейбл? Що б ти міг порекомендувати для тих, хто тільки стає на цей шлях?
– Я думаю помилки робляться для того, щоб на них вчитись, вдосконалюватись та розвиватись. Для нового лейблу я б рекомендував розвивати коло людей для тривалої співпраці. Слідувати своєму баченню та бути автентичним.

Ти повністю присвятив себе музиці, працюєш під власним іменем Joachim Spieth, в який момент вирішив, що саме це твій шлях? Чи розглядав ти інші варіанти кар’єри?
– Насправді ніякого рішення не приймав, до цього дійшов з часом. Я завжди був в музиці (навіть в роки до того, як почав її сам створювати). Стосовно інших варіантів кар’єри: я вчився, отримав вищу освіту, але вже тоді я був значно більше залучений до музики ніж до роботи, якою б займався після навчання.

Прослуховуючи твою музику від початку,  можна прослідкувати хронологію змін смаків. Як і чому відбувались ці зміни?
– Я думаю це логічна еволюція, коли приймаєш рішення в житті і робиш з часом певну корекцію цих рішень. Ніхто не хоче застрягати на місці, чи це стосується щоденного життя, чи внутрішнього стану і тд… Те ж саме і з музикою, яку робите, тому зміни для мене це нормально.

spieth1

Ти раніше згадував, що на ранньому етапі на тебе великий вплив в музичному плані здійснили Aphex Twin, Plastikman, Basic Channel, Wolfgang Voigt,  чи можеш назвати також сучасних артистів (крім тих, що видаються на твоєму лейблі), що тебе надихають, а також лейбли, які на даному етапі близькі тобі по духу?
– На сьогоднішній день не так легко назвати улюблених артистів чи лейбли, я просто тепер в меншій мірі «фанат», ніж у минулому. Я тепер більш критичний до того, що роблять інші. Тому мені може подобатись трек з якогось EP, або один реліз на лейблі. Але враховуючи кількість музики, що випускається я став більш вибірковим в останні роки. Серед артистів, що мені подобаються це, наприклад, Acronym, Edit Select, Dino Sabatini, Donato Dozzy, Murcof, серед лейблів, що надихають CHPTR, Under Molnet, Spazio Disponible

В кінці минулого року вийшов твій альбом Irradiance. Що він значить для тебе, який часовий проміжок творчості охоплює, які ідеї і емоції за ним стоять?
– Мені зайняло багато часу, щоб почати роботу над альбомом. В певний момент, я відчув, що «зараз» саме той час, і від тієї відправної точки процес пішов. Мені зайняло кілька місяців, щоб завершити роботу над ним, але я, насправді, не сильно переймався чужою думкою або тим, що деякі люди очікували і хотіли б почути. Це автентичне документування того звучання, що мене зачіпало. Дехто відмітив, що цей альбом є гарним поєднанням частин мого музичного минулого, що було ретрансльовано в теперішнє. Тому альбом інтегрує кілька етапів моєї роботи.

Питання стосовно техно середовища в Німеччині. Зрозуміло, що воно дуже розвинуте, але хотілось би почути також твою оцінку змін за останні 10 років, що змінилось в кращу сторону, що в гіршу, на твою думку?
– Все відмітити практично неможливо… На мою думку техно сцена розділилась на декілька ніш, і це незалежні ніші. Відслідковувати майже неможливо. Що стосується продакшну та дистрибуції музики, то тепер легше з’явитись на ринку ніж 10 років тому, але значно важче бути почутим. В технічному плані з’явились інновації (DAWs), тому ви можете отримати високу якість звучання без надто великих інвестицій. Але оскільки це можуть робити всі, відповідно ринок переповнений. Відбулась величезна зміна в нічному житті, що проявляється в протистоянні фестивалів і клубів. Видається, що відбувається безкінечний потік фестивалів, які починаються з початку року і тривають до вересня… Насправді, для клубів це критично… Тому ці приклади відображають певні зміни, але важко сказати добре це чи погано.

Чи є в тебе якісь улюблені клуби в Німеччині, крім Берліну, які мають особисто для тебе найбільше значення на даний момент, на які б ти порекомендував в першу чергу звернути увагу?

– Є деякі точки в Німеччині, окрім клубів у Берліні, що мені подобаються. Такими, наприклад, є Geheimclub в Магдебурзі, Enter The Void в Ганновері, Mauerpfeiffer в Саарбрюккені або Bang! в Оберхаузені. Але звичайно є велика кількість і інших клубів…

Якщо говорити про глобальні тенденції. Виступаючи у віддалених країнах, зокрема таких як Австралія, Китай, ПАР, чи можеш сказати, що сучасні тенденції в техно музиці вже стали глобальним явищем? На скільки техно аудиторія клубів за межами Європи готова сприймати те звучання, яке стоїть за тобою та лейблом Affin?

– Я вважаю, що така музика є глобальним рухом, особливо зараз, оскільки електронні медіа отримують все більше і більше інформації, а музика поширюється глобально, тому люди можуть бути на зв’язку з діджеями/ лейблами практично в той же ж час. Я був свідком того, як люди з Південної Африки, наприклад, яких дуже зворушила музика, говорили мені «я ніколи не чув чогось подібного в своєму житті», але більшість людей знаходяться на однаковому рівні смаків, чи як вам зручно це назвати.

Ти вперше приїдеш в Україну, зокрема у Львів. Чи щось знаєш про наше місто?
– Я ще не сильно знайомий, але знаю, що це мульти-етнічне місто, розташоване близько до кордону з Польщею і має дуже гарні історичні будинки (на які б хотів подивитись). Я впевнений, що ви мені покажете красу Львова.

https://joachimspieth.de/affin/

інтерв’ю – Karma Detalis
Українська  English

Posted on: October 11, 2018, by : max