OLEXII interview (21.12.16)
Розкажи як прийшов у техно. Чому зародилась тяга саме до цього жанру і чи були/є якісь інші стилістичні вподобання?
– До техно я прийшов не відразу. В нульових я, як і більшість підлітків, полюбляв електро та транс, які були скрізь на вечірках та радіо. Згодом хвиля італійського техно дійшла і до мене, яке надовго зачепило. Власний продакшн почав писати вже в старших класах школи. Це було звучання, яке змушувало людей танцювати. Пройшовши цей етап, почав поглиблюватись в інші відтінки даного жанру: даб, детройт, індастріал та експериментальне техно. Можу також насолоджуватись різними жанрами музики, починаючи від класики і закінчуючи роком. Головне, щоб ця музика була щира, наповнена та інтелектуальна.
Ти співзасновник лейблу Raw Raw Records. Розкажи хто твій партнер. Як ділите функції і чому вирішили зайнятись своїм лейблом?
– Мій партнер та ідейний брат – James Bong [Newrhythmic Records]. Людина, яка з`явилась в моєму житті також раптово, як і техно. Познайомились на одній з вечірок завдяки спільним друзям. Я й подумати не міг, що якийсь неговіркий, підозрілий хлопець в темних окулярах буде моїм кращим другом та партнером по улюбленій справі.
Ідея з лейблом з`явилася спонтанно. Дивлячись на західний ринок, ми вирішили створити дещо аналогічне і навіть більше. Перша компіляція, яка вийшла в світ влітку 2015, готувалась понад півроку. Стартувати завжди важко. В цьому процесі було задіяно значно більше людей, аніж здається, тому перший реліз найпам`ятніший в плані трудомісткості та намагань зробити класний продукт. Думаю, ми досягли значного успіху і будемо розвиватись й надалі.
Щодо спільної роботи над лейблом, то робота ділиться в рівній частині: хтось відповідає за артистів, хтось за випуск музики. Працюємо з наснагою та поглядом в майбутнє завдяки спільним смакам та бажанню досягти успіху.
Про київську техно сцену. Вона в останні роки помітно прогресує. Які з місцевих техно тусовок тобі найближчі по духу і чому?
– Київська сцена розвивається, як і техно всієї України. Зараз є чимало артистів, які стоять на рівні західних зубрів. Не буду вдаватись в імена, але в кожному місті маємо по гідному артисту, будь то Київ, Дніпро, Одеса чи Львів. Звісно є “клоуни”, але справжніх артистів техно вдосталь як ніколи.
Київ багатий на вечірки. Приїхавши сюди, ви можете відчути себе ніби в Берліні: тут може гастролювати як Zenker Brothers так і Sleeparchive. Розмаїття сцени переповнює і захоплює. Серед колоритних місць можу виділити: Closer, Otel, Mezzanine, Keller і т.п. Зараз чимало розмов навколо вечірки Схема, яка збирає чимало люду. Це дійсно оазис техно в Києві, який уособлює звучання столиці.
Як відчуваєш, куди рухаються твої техно смаки? Яке звучання тобі на даний момент найближче (лейбли/продюсери)?
– На даний момент захоплююсь більш глибоким звучанням. Ембіент техно саме те, чого я прагну як слухач та саунд-продюсер. Гіпнотика та глибина звуку є найголовнішим в техно. Це звук, який віддаляє нас від реальності та занурює в ритм танцю.
Про визначних техно-артистів та їх музику можна говорити годинами, але хотів би більше зосередити увагу на молодих та таланавитих. Виділив би саме: VSK, Antonio Ruscito, Alfredo Mazzilli, Eric Fetcher, Svarog. Серед лейблів увагу звертають здебільшого такі імпрінти, як: Northern Electronics, Mord, Weekend Circuit, Planet Rhythm, Soma. Ах, ледь не забув…RAW RAW RECORDS!
В 2016 ти активно зайнявся продакшном під аліасом Olexii, наступний рік плануєш не менш плідним?
– 2016 рік був для Olexii досить успішним. Випустив немало релізів, серед яких я би виділив ЕР на Illegal Alien з чудовим реміксом від Paul Birken. В 2017 році будуть випущені треки, які орієнтовані на більш виважене та глибоке звучання. Вже в січні відбудеться реліз на польскому Strikt, який, я впевнений, не залишить любителів техно байдужими.
P.S.
подкаст від OLEXII для Textura