OLEG MASS :: Textura #12 (20.01.17)

oleg mass2

oleg_mass1

Ти на даний момент проживаєш в Донецьку. Розкажи як розвивалась техно сцена в цьому місті до подій 2014 р ? Які були основні тусовки і як ситуація виглядає зараз?

– Колись давним давно в Донецьку був дуже крутий клуб ‘Mistik’ де проходили неймовірні техно тусовки з відмінними дискжокеями, такими як Саша Малинов (Tornado Dj’s) S8, Major (The Maneken) і багатьма іншими хлопцями, були також і класні артисти з Європи, але на той час як таких не було серйозних поціновувачів, мало у кого був інтернет під рукою як зараз, люди просто йшли на музику і відривалися. Все було просто і зі смаком. У 2014 році ми з моїм коллегою по лейблу – Ілля Побережний (Raul Duke) готували дуже класний річний проект ‘Summer of love’ який, на жаль, так і не відбувся в зв’язку з подіями і початком війни в Донецьку. Цей проект міг би стати дуже крутим, оскільки готувалася дуже велика програма, артисти з Європи а також з України та Росії і багато ін. В даний час в Донецьку чогось такого не відбувається, бо тривають військові дії і встановлена комендантська година. Але не дивлячись на все це, я можу поділитись інфо про не великий проект ‘Призма‘ засновником якої є молоді і ідейні хлопці – Антон Бабин і Павло Алейнічев. Хлопці пробують, експериментують, влаштовують невеликі техно заходи і розвивають молоде покоління.

Якими були твої перші кроки в музиці? Чому зупинився саме на техно жанрі і які були вподобання до цього?
– Бажання займатися музикою виникло після футболу, на той час я грав в молодіжному клубі “Алмар”, після травми мені довелося кинути футбол і я довго не знав чим себе зайняти, у мене була реально важка депресія. Я ніколи не забуду момент у своєму житті, коли мій друг Ілля десь у 2010 році приніс мені різні софти для запису треків, це був: Cubase, Abelton і Fruity loops. Кожну з них я досконально спробував і все таки зупинився на Abelton. Мій Батько років двадцять пропрацював музикантом завдяки чому смак до музики у мене закладався ще з дитинства, все починалося з джаз рок, такі гурти, як: Earth wind and Fire, Сhicago з якими мене познайомив Батько, за що я йому дуже вдячний, джаз рок вічний і музика таких легендарних гуртiв залишиться актуальною назавжди, її можна слухати знову і знову. Також велику роль для мене зіграли гурти: Prodigy, Chemical Brothers, Moby і не тільки. В кінцевому підсумку все це привело мене до техно.

В ретроспективі відчувається, що твоя музика почала змінюватись після виходу релізів на Kaputt та Manufactory і створення лейблу Framework Records в 2014. Як ти сам оцінюєш зміну своїх смаків в техно? Хто і що найбільше вплинули на них?
– У 2013 році я дуже сильно захопився лейблом Fachwerk, мене круто зачепили роботи Майка Дехнерта, його підхід і смак сирого, аналогового техно звучання мені просто розбили серце. Після цього, я вирішив спробувати перебудувати себе і перейти до експериментів, спробувавши зробити щось подібне. Якщо так розібратися, то з 2013 року справив великий вплив і зміну моїх смаків саме Майк.

Лейблом Framework Records ти займаєшся сам чи хтось допомагає? Наскільки ти задоволений на даний момент його розвитком?
– Своїм лейблом Framework я займаюся самостійно і в основному випускаю практично тільки свої роботи і роботи мені близьких друзів, іноді роблю виняток, якщо це дійсно щось вартісне з муз. продукту і відповідне по стилю до мого лейблу, то я можу випустити і іншого артиста.

oleg mass4

Назва лейблу співпала з назвою першого альбому Mike Dehnert на Delsin Records 2011 р., чи є в цьому якийсь зв’язок?
– Як такого зв’язку немає, але Framework в перекладі ‘Рамки’ плюс я повністю перебудував себе і почав підтримувати ідеологію Майка і таким чином вирішив перед його створенням, що він буде мати саме таку назву.

Інший лейбл, до якого ти маєш відношення – Manufactory. Розкажи про його створення і які його перспективи, адже за 2016 р. на ньому вийшло мало робіт – одна EP і твій сингл.
– Власником лейбла Manufactory є мій друг з України – Владислав Соколенко (Feyser) який зараз перебрався жити на острів Кіпр, Ларнака, де продовжує працювати над своїми новими проектами а також є резидентом клубу ‘KlubD’ Він також не женеться за великою кількістю релізів і випуском Артистів на своєму лейблі. Ми з Владом завжди любимо експериментувати і ставимо перед собою питання, що ми хочемо випустити на лейблі і чи буде це цікаво нашому слухачеві.

Зрозуміло ж питання про твій недавній дебют на Fachwerk. Цей лейбл більшою мірою закритий. Якщо прослухати твої роботи, то виглядає ніби вони спеціально написані під звучання цього лейблу. Ваша співпраця була чиєю ініціативою?
– В 2014 ми познайомилися з Майком в Фейсбук, коли я йому скинув свої деякі роботи, він відповів мені, скачав пак і після прослуховування був дуже здивований. При цьому я закрився від інших лейблів на два роки і випускався тільки на своєму лейблі, що в цілому продовжую робити і зараз. Конкретно не було задумки зробити щось спецiальне, оскільки з 2015 року до сьогодні вже добре виробились витримка і стиль, плюс я встиг випустити два альбоми у 2015 роцi, це ”Direct To Earth” і другий спільний альбом з Alex Okrazo “’Fourth Side”. Майк завжди отримує мої свіжі роботи першим, просто я думаю, що зараз він вирішив зробити для мене приємність, додати мене в сім’ю Fachwerk <3 i для мене це насправдi велика честь і я йому за це дуже вдячний.

Який з своїх треків ти на даний момент цінуєш найбільше і чому?
– Не можу конкретно щось особливе виділити зі своїх робіт, кожен трек по-своєму люблю, так як на їх створення йде дуже багато часу, якщо підходити до своєї справи з любов’ю і повним розумінням. Але я все ж виділю трек Zeppelin який був випущений на лейблі BulletDodge в 2014 році. Цей трек зроблений з великим смаком до даб і глибшим звучанням, він якраз був записаний перед відкриттям мого лейблу і став завершальним випуском на інших лейблах.

Які продюсери і лейбли зараз тобі найближчі за звучанням?
– Крім лейблу і робіт мого друга Майка Дехнерта (Fachwerk) також віддаю велику перевагу голандському лейблу Delsin і його творцеві Марселю Ван Ден Вайдену. З України, мені дуже подобається лейбл Propаganda і взагалі сам стиль і ідея цього лейбла, власником якого є мій друг Анастасія Топольська (Nastia UA) мені подобається її індивідуальний підхід і я віддаю їй великий респект <3

Чи маєш якісь зацікавлення / хобі поза музикою?
– Ще до війни, в моєму місті Донецьку я захоплювався архітектурою і її виробами, мені було дуже цікаво проводити час в цеху і вчитись створювати всякі різні деталі. До сьогодні пам’ятаю як зібрати балюстраду з одиночних балясин) Поза архітектурними роботами також займався складанням і дизайном подарункових коробок, конвертів, пакетів.

На скільки розумію це буде твій перший візит у Львів. З чим асоціюється у тебе це місто ?
– Це буде мій перший візит в саме серце нашої країни – Львів, я не можу точно його з якимось іншим містом порівняти, Львів історичне місце, насичене своєю архітектурою і романтикою.

інтерв’ю – Karma Detalis

Posted on: January 7, 2017, by : max

One thought on “OLEG MASS :: Textura #12 (20.01.17)

Leave a Reply